sobota, 28 lipca 2012

Różności

Placki ziemniaczane - polecam.

Surowy tarty ser - przepis raw, ale ja go zjadłam na chlebie, może kiedyś zjem z surową lasagne.

  • dwie garście orzechów nerkowca
  • jeden - dwa ząbki czosnku
  • kurkuma wg uznania
  • sól
  • oliwa - choć nie było jej w przepisie, ale inaczej musiałabym użyć strasznie dużo czosnku
Wszystko razem zmiksować na gładką masę.







A ja sobie eksperymentuję, np pieczone warzywa (kapusta, cukinia, rzodkiewka, cebula, zielone liście, tu selera) po prostu uduszone w niewielkiej ilości wody. Przyprawione solą i pieprzem.
Obok oczywiście surówka, a do tego kasza jaglana pół na pół z gryczaną i z odrobiną soczewicy czerwonej.

I kiedy okazało się, że jak zwykle za dużo ugotowałam, to resztki ładnie zmiksowałam (tzn. surówki nie zostało), do tego dorzuciłam prażone nasionka i miałam zupkę krem z resztek.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz