czwartek, 30 sierpnia 2012

Kulki czekoladowe




Dziś wzbogacony przepis na kulki migdałowo-kokosowe tzn. dodałam do wszystkiego kakao!! Najpierw trochę, a potem jeszcze trochę, więc kulki są w dwóch odcieniach. Pycha.
Oczywiście gdybym miała to podać gościom, to bym jeszcze obtoczyła w wiórkach kokosowych, albo w kakao.





























A na obiad polecam klopsiki z fasoli mung (zrobiłam jak zwykle porcję na trzy dni dla 4 osób), komosa ryżowa w wegańskim bigosie z białej kapusty z grzybami, pieczarkami, suszonymi śliwkami, cebulą i papryką, oraz surówka z marchwi, selera, kalarepy i natki pietruszki dosmaczona syropem z agawy.





























Dawno się nie skarżyłam na ciężkie życie świeżo upieczonego weganina, który mieszka z mięsożercami i mlekopijcami. Ostatnio obejrzałam serię filmików na Youtube  Pij mleko będziesz miękki, i oczywiście chciałam się z rodzinką podzielić nabytymi wiadomościami. Zostałam wyzwana od Świadków Jehowy :( a przecież zależy mi wyłącznie na ich zdrowiu, no i żebym nie musiała się nimi opiekować na starość :P




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz